سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 در ساعت 20 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که می دانید مراکز زیادی برای فروش تابلو دکوراتیو در تهران وجود دارند. یکی از این مراکز که دارای انواع تابلو دیواری متنوع با موضوعاتی مانند طبیعت، فنگشویی، مذهبی، مدرن، کلاسیک و ... است، دکورآفیس است. این مجموعه به عنوان بورس تابلو در تهران، انواع تابلو دیواری را به صورت ‌های مختلف ارائه می کند. آثار چاپی روی بوم از فروش بالایی برخوردار هستند و می توانید از آن ها برای تزیین دیوار استفاده کنید. طرح های دکوراتیو و متنوع را می توانید با روش آنلاین خریداری کنید و نیازی به مراجعه حضوری نیست. در نتیجه می توانید با توجه به نوع طراحی فضا، تنها با چند کلیک تابلو را خریداری کنید.

با وجود روش آنلاین خرید تابلو دکوراتیو، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران نیست! شما تنها با طی کردن مراحلی ساده، می توانید نسبت به خرید تابلو مورد نظر اقدام کنید. تیم قوی این مجموعه همواره سعی دارند که بهترین خدمات را در راستای فروش این نوع آثار ارائه دهند.

تابلو دکوراتیو غرب تهران

تابلو دکوراتیو چیست؟

تابلو دکوراتیو به آثاری گفته می شود که دارای تنوع بسیار زیادی هستند و اغلب به صورت چاپی و آماده ارائه می شوند. این نوع آثار می توانند به محیط زیبایی ببخشند. در واقع آثار دکوراتیو این ویژگی را دارند و به همین دلیل برای تزیین فضاهای مختلف می توان از این نوع آثار استفاده کرد. یکی از متریالی که برای چاپ تابلو دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه کنواس است.

این پارچه در هنگام چاپ یک طرح روی آن، موجب ارائه طرح به صورت زیبا و جذاب می شود. برای خرید تابلو دکوراتیو در تهران نیز می توانید از طریق مراجعه به سایت دکورآفیس و بخش فروشگاه، طرح مورد نظر را سفارش دهید. انواع طرح های دکوراتیو با طرح های متنوع در این سایت با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می شوند.

انواع تابلو دکوراتیو از نظر متریال

انواع تابلو دکوراتیو از نظر متریال و مواد تشکیل دهنده ساخت، با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال ممکن است جنس برخی از تابلوها از بوم (ترکیب پارچه کنواس و چوب)، شاسی (چوب فشرده)، قاب و شیشه و ... باشد. برخی از انواع تابلو نقاشی هنری نیز با متریال ترکیبی ارائه می شوند. در نتیجه در هنگام انتخاب تابلو دکوراتیو در تهران بهتر است به نوع متریال آن نیز توجه کنید. متریال آن می تواند در کیفیت، قیمت و ... تاثیرگذار باشد. تابلو های سایت دکورآفیس به صورت اغلب به صورت چاپ شده روی بوم ارائه می شوند و شما می توانید در ابعاد مختلف آنها را سفارش دهید.

باید به این نکته توجه کنید که در صورتی که قصد داشته باشیم یک طرح را در اندازه بزرگ سفارش دهیم، بهترین متریال همان بوم نقاشی است. مثلا یک تابلو دکوراتیو شاسی در اندازه بزرگ بسیار گران قیمت تر از تابلو بوم در همان ابعاد است. به همین دلیل در صورتی که قصد خرید تابلو دکوراتیو را دارید بهتر است متریال بوم را انتخاب کنید.

بوم نقاشی بسیار سبک است و به راحتی روی دیوار نصب می شود. پارچه کنواس نیز یکی از بهترین پارچه ها برای چاپ است. به همین دلیل از آن برای چاپ انواع تابلو دکوراتیو استفاده می شود. باید به این نکته توجه کنید که متریال نقش زیادی در زیبایی، دوام و ... تابلو دارد. از این رو قبل از خرید باید به نوع متریال توجه شود. انواع تابلو دکوراتیو در تهران را می توانید بر اساس نوع متریال و کیفیت، از طریق سایت خریداری کنید. دکورآفیس به عنوان بهترین مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران، آثار خود را با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می کند.

بورس تابلو غرب تهران

مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران

همانطور که گفته شد شرکت دکورآفیس یکی از مراکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران است. این شرکت با سابقه طولانی در زمینه فروش تابلو، در غرب تهران در ابتدای جنت آباد شمالی واقع شده است. بیشتر فروش مجموعه به صورت آنلاین و اینترنتی است و در این راستا توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. البته امکان فروش حضوری در این مجموعه نیز فراهم شده است. بورس تابلو در تهران انواع طرح های متنوع و جدید را به صورت چاپی ارائه می دهد. در این صورت می توانید انواع آثار مدرن، مینیمال، طرح های فنگشویی، مدرن و کلاسیک را  از این طریق خریداری کنید.

دکورآفیس به عنوان مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران دارای تنوع بسیار زیادی است. روزانه ده ها طرح مختلف به انواع تابلو دیواری موجود در سایت افزوده می شود. این مجموعه با پرسنل و تیم قوی همواره در تلاش است انواع تابلو دکوراتیو را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند. شما می توانید قبل از خرید تابلو نیز با مشاوران در این مجموعه صحبت کنید تا خرید بهتری داشته باشید. در ادامه آدرس و روش های تماس با شرکت دکورآفیس را ذکر خواهیم کرد:

  • آدرس:  تهران، بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی، نبش کوچه بهارستان سوم، پلاک 1، طبقه 3، واحد4
  • تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527
  • تلفن: 44800245-021

همانطور که گفته شد برای خرید تابلو دکوراتیو در تهران می توانید به آدرس ذکر شده مراجعه کنید، یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. اما بهترین روش، خرید تابلو دکوراتیو به روش آنلاین است. در این صورت نیازی به مراجعه حضوری نیست و این موضوع می تواند در وقت و هزینه های اضافی شما صرفه جویی کند. می توانید برای تزیین دیوار از انواع طرح های موجود در سایت استفاده کنید. تنوع این آثار به قدری است که برای هر سلیقه ای چندین طرح متنوع وجود دارد که می توانید آن ها را خریداری کنید.

فروش تابلو دکوراتیو در غرب تهران 

فروش تابلو دکوراتیو در غرب تهران توسط مجموعه دکورآفیس انجام می شود. این مجموعه در زمینه فروش انواع تابلو دکوراتیو با موضوعات متنوع سابقه طولانی دارد. امکان فروش آنلاین در کنار فروش حضوری در این شرکت امکان پذیر است. اما در زمینه فروش اینترنتی نیز توانسته است فعالیت های بسیار زیادی انجام دهد. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران، همانطور که گفته شد در بخش غربی این شهر واقع شده است. با مراجعه به چهارراه ایرانپارس و ابتدای جنت آباد شمالی می توانید به صورت حضوری نیز از انواع تابلو دکوراتیو و کیفیت محصولات این شرکت دیدن کنید.

تابلو فروشی غرب تهران مجموعه از انواع تابلو های نقاشی چاپی را ارائه می دهد. این مجموعه دارای یک تیم قوی است که در ساعات اداری 9:00 الی 18:00 و پنجشنبه 9:00 الی 14:00 به صورت مستمر در حال پاسخگویی به مشتریان هستند. البته در ساعات غیر اداری نیز می توانید با مراجعه به پیامرسان های مختلف یا تماس تلفنی با همراه، با این مجموعه در تماس باشید. به همین دلیل امکان خرید تابلو دکوراتیو در تهران در هر ساعتی از شبانه روز فراهم است.

 پیشنهاد می شود که با خرید اینترنتی و آنلاین در بسیاری از هزینه های اضافی، صرفه جویی کنید. تابلوهای دکوراتیو این شرکت روی بوم نقاشی ارائه می شوند و از این رو می توانید از آنها برای تزیین دیوار با ابعاد مختلف استفاده کنید. بوم نقاشی سبک است و نصب آن روی دیوار نیز ساده تر است. همچنین به دلیل قابل شستشو بودن، می توانید آن را با دستمال نمدار تمیز کنید. امروزه طرح های متنوع به صورت چاپ شده روی بوم ارائه می شوند. این طرح ها در دسته بندی های مختلف مانند تابلو خط، تابلو مشاغل، تابلو برجسته، تابلو مدرن، کلاسیک و ... ارائه می شوند و میتوانید آنها را به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید.

 

مرکز فروش تابلو دکوراتیو

 

چرا دکورآفیس را برای خرید تابلو دکوراتیو انتخاب کنیم؟

کیفیت بالای چاپ، قیمت مقرون به صرفه، امکان انتخاب طرح از بین صدها تصویر متنوع و ... از دلایل خرید تابلو دکوراتیو در تهران از سایت دکورآفیس است. مسلما عواملی مانند کیفیت چاپ تاثیر زیادی در زیبایی یک تابلو دکوراتیو چاپی دارند. امکان سفارش طرح در ابعاد دلخواه بدون افت کیفیت وجود دارد. زیرا با توجه به رزولیشن تصاویر چاپی حتی اگر در ابعاد بزرگ نیز سفارش داده شوند، از کیفیت آنها کاسته نمی شود. همین موضوع می توانید یکی از دلایل انتخاب سایت دکورآفیس برای خرید تابلو باشد.

مورد دیگر، قیمت مقرون به صرفه و مناسب انواع تابلو دکوراتیو است. در صورتی که بخواهید از آثار دست ساز برای طراحی یک فضا استفاده کنید، مسلما باید هزینه زیادی پرداخت کنید. اما آثار چاپی با قیمت مناسب جایگزین خوبی برای این آثار هستند. در نتیجه طراحان نیز تمایل دارند که تابلو دکوراتیو چاپی را برای نصب در فضای مورد نظر انتخاب کنند. قیمت تابلو بستگی به ابعاد بوم نیز دارد. هر چقدر اندازه بوم بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. در نتیجه می توان با توجه به میزان بودجه، از طرح با اندازه دلخواه استفاده کرد.

یکی دیگر از دلایل خرید تابلو دکوراتیو در تهران، تنوع طرح های آن است. طراحان سعی می کنند که طرح های پرفروش بسیاری متنوعی را طراحی کنند. در نتیجه مخاطب حق انتخاب بیشتری دارد و می تواند متناسب با نوع طراحی فضا و سلیقه خود، تابلو دکوراتیو مناسب را خریداری کند. در این صورت فضاها به شکل مناسبی دیزاین می شوند. بنابراین دلایل ذکر شده را باید در هنگام خرید این نوع آثار مد نظر قرار دهید.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()